فاطمه رحیم پورفاطمه رحیم پور، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه رحیم پور

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ...

1391/11/26 21:00
نویسنده : فاطمه اکتفایی
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

اگه بدونید تو این هفته ای که گذشت خیلی اتفاق های جالبی افتاد

خاله فاطمه با همسرش اومدن خونمون

عکسای جدید از من گرفتن تا به شما نشون بدن

هی لباسای مختلف پوشیدم ...

هی ژست گرفتم واسه دوربین ...

بعدم با مامان و بابا و داداش و خاله فاطمه و عمو امین رفتم راهپیمایی

انقدر بچه ی خوبی بودم

اصلا مامان و بابام رو اذیت نکردم

همش خواب بودم

البته هر از گاهی بیدار می شدم و یه شعاری می دادم

مرگ بر آمریکا... مرگ بر اسرائیل... این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده...

و خلاصه ... بازم می خوابیدم !!!!!!

اینم از عکساش...

اینجا موقع نماز ظهر بود که تو یکی از کوچه ها مامانم نمازشو خوند...

منم تو بغل خاله فاطمه بودم...

اینجا تو راه برگشتن به خانه هستم

داشتیم می رفتم خانه خاله سارا...

بیدار شدم داشتم تو بغل بابام شعار می دادم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان کوثری
26 بهمن 91 21:05
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه