فاطمه رحیم پورفاطمه رحیم پور، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

فاطمه رحیم پور

خاله فاطمه...

1391/11/16 18:09
نویسنده : فاطمه اکتفایی
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ....

ببخشید یه مدته نبودم

همش تقصیر خالمه

همش درس داره ، همش امتحان داره

تازه امتحاناش تمام شده به قول خودش داره نفس می کشه

زودی بهش گفتم بیاد باهاش عکس بگیرم تا درساش شروع نشده تا به شما دوستام معرفیش کنم

این همون خالمه که اسمش شبیه منه، خیلی دوسش دارم، از قول من این چیزا رو تو وب می نویسه

گرفتید که ...

حالا هم ببینید چه جوری ژست گرفتم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

s
26 بهمن 91 11:10
سلام فاطمه جون تولدت را تبریک میگم. من از دوستای خاله فاطمه جونت هستم اتفاقی به وبلاگتون برخوردم. به خاله جونت بگو خیلی با معرفتی.


سلام بر دوست خاله فاطمه
باور کن خاله ی من خیلی بامعرفته
یه خورده درس داره
حالا شما خودتون رو معرفی کنید تا به خالم بگم
دوستون دارم دوست خاله فاطمه