فاطمه رحیم پورفاطمه رحیم پور، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه رحیم پور

عکس های فاطمه کوچولو

1393/7/13 15:31
نویسنده : فاطمه اکتفایی
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم 

من همیشه غیبتام طولانی هست 

فکر کنم دیگه به این موضوع عادت کردید

بالاخره بعد از مدت ها یه سری از عکسام به وسیله مامانم به دست خالم رسید و خالم می خواد واستون بزاره 

بچه ها اگه بدونید چه قدر بزرگ شدم 

الان بلدم کلی حرف بزنم... شعر بخونم...

بازی اتل متل، کلاغ پر و لی لی حوضک بلدم 

مثلا لی لی حوضک رو این جوری می خونم:

لی لی حوضک ، توتو اومد آب بخوره ، توتو اومد آب بخوره.

دیگه منم این جوری می خونم دیگه 

باید ببینید، به قولی می گن: شنیدن کی بود مانند دیدن...

حالا یه سری از عکسایی که این مدت گرفتم رو واستون می زارم ...

 

زمستون اومده و با داداش و بابا رفتیم برف بازی:

عکس با گلای مامان زهرا:

بچه ها مامانم خودش گل پرورش می ده، سبزی می کاره

تو ماشین بابا نشستم و خوابم برد:

اینم منم با دختر دایی گلم:

بچه ها دختر داییم فقط نه روز از من کوچکتره و خیلی هم دوسش دارم

من عاشق توپم هر چی ببینم می خوام بگیرم تو دستم:

ایشونم عمه لیلای منه که خیلی هم دوسش دارم:

ایشونم عمه لیلا و عمه مهشید منه:

بچه ها جشن تولد داداش محمد حسینم هست

و این دختر خانم هم، دختر عمه گل منه

این عکس ها مال عید سال 93 هست، جاتون خالی رفتیم شیراز

اینجا هم پشت خونه مامان جون و بابا جون مامانم هست

تابستان امسال با خانواده رفتیم شمال

جای همتون خالی خیلی خوش گذشت:

داداشم با بابام لب ساحل یه تمساح بزرگ ساختن

از این جا به بعد هم یه گلچین از عکسای قشنگم هست:

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان محجوب
29 مهر 93 20:07
نی نی وبلاگی ها به هواداران علی اصـــــغر بپیوندید تنها یا یک کلیک بروی کلمه ی می پسندم... برنامه های ما برای هوادارن متعاقبا اعلام خواهد شد.. اعتبار این طرح تا روز عاشوراست اسامی شما و کوچولو های عزیزشمادر کنار وبلاگ ثبت میشود.. پس بسم الله ...
مهدیه
9 آذر 93 10:52
سلام تولد خانوم کوچولوتون مبارک!