فاطمه رحیم پورفاطمه رحیم پور، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه رحیم پور

فاطمه کوچولو 1 ساله شده

1392/10/21 14:35
نویسنده : فاطمه اکتفایی
431 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان گلم

باید اول از همه به خاطر غیبت طولانی مدتم، عذرخواهی کنم.

آخه این مدت خیلی سر خالم شلوغ بود.

بچه ها من یک ساله شدم و الان که این پست رو خالم داره واستون می ذاره 1 سال و 1 ماه و 12 روزم هست.

تولد یک سالگیم خیلی خوش گذشت...

جای همه خالی و البته جای خاله فاطمم که نبود خیلی خیلی خالی.

تو این مدت که نبودم دندون درآوردم، کلی بلبل زبون شدم...

حرفهایی که می زنم ایناست...

                                        "دده، دو دو، دادا=داداش، ماما، بابا، به به، اده و ..."

البته هر روز داره پیشرفتم زیاد می شه.

همش دنبال سر داداشم راه می رم، می خوام حرف بزنم نمی تونم به جاش داد می زنم.

آخه تقصیر من نیست ... حرفام رو نمی فهمن .... حالا شما بگید تقصیر منه ....

مامان و بابا و داداشم رو خیلی دوست دارم و به خاطر زحمتاشون همیشه ازشون ممنونم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فهیمه
26 شهریور 93 18:08
سلام عزیزم خوبی ؟ اتفاقی عکستو دیدم اینجا عزیزم خیلی خوشحال شدم ایشالا همیشه سالم باشی تولد نی نی رو هم به زهرا جان تبریگ بگو