فاطمه رحیم پورفاطمه رحیم پور، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه رحیم پور

عکس های چهار ماهگی

1392/2/24 7:09
نویسنده : فاطمه اکتفایی
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم

خوبید؟؟؟

سلامتید؟؟؟

دلم حسابی واسه همتون تنگ شده.

تفلکی خالم تقصیری نداره اگه دیر به دیر حرف ها و عکس های منو داخل وبلاگ می زاره

آخه خالم راهش به من دوره

دیر به دیر منو می بینه

دیگه نمی شه کاریش کرد

انقده خالم دلش واسم تنگ می شه

خالم گفته حسابی واستون عکس می زاره تا از خجالت همتون در بیاد

عکس های خشگل، خندون، با حال...

راستی دوستای گلم دلم واسه همتون تنگ شده...

 

عکس های از چهار ماهگی به بعد...

این عکس های سیزده به در هست که با خانواده زدیم به کوه و چمن

البته در شهر گل و بلبل

شیراز  .....

اینا هم عکس های دیگم هست

از نوع متفرقه...

از اون عکس هایی که هر موقع عشقشون کشیده ازم گرفتننیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه رحيم پور
12 شهریور 92 17:58
باسلام به خودت وخانواده خوبت -خواستم بهت بگم كه ما هم اينجا 2 تا فاطمه رحيم پور داريم كه يكيش فقط4سال ازتو بزرگتره وهميشه دنبال دوستاي خوب مثل خودت ميگرده . اتفاقا عكسش هم شبيه خودته و دوميش حدودا 30 سالشه -بهرحال اميدوارم همتون به همراه خانواده وعزيزانتون هميشه درپناه حق خوش وخرم وموفق باشيد
علی
21 دی 92 21:54
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم